بانک ملت
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت

- هميشه براي وارد كردن اطلاعات حساس كاربري يك صفحه جديد در مرورگر خود باز كنيد و آدرس آن وب سايت را به صورت دستي وارد كنيد. مثلا اگر از ebay پيغامي دريافت كرديد كه از شما خواسته بود وارد آن وب سايت شويد روي هيچ لينكي كليك نكنيد و فقط يك صفحه ديگر باز كنيد آنگاه آدرس http://www.ebay.com را در آن وارد كنيد. بانک ملت سپس مي توانيد اطلاعات كاربري خود را وارد كنيد.
علت نام گذارینام این بدافزارها به ماجرای تسخیر تروا توسط یونان برمی گردد، که با ساختن یک اسب چوبی و مخفی شدن درون شکم آن به شهر تروا نفوذ کرده و آن را به تصرف خود درآوردند. در این داستان اسب تروا نقش یک بدافزار را دارد و شهر تروا مانند کامپیوتر کاربری بانک ملت است که توسط اسب تروا آلوده می شود. به همین دلیل بعضی بکار بردن کلمه «تروجان» برای بدافزار را اشتباه و کلمه «اسب تروجان» را صحیح می دانند.
• گواهينامه هاي کليد : در زمان انتخاب يک کليد از روي يک حلقه کليد ، امکان مشاهده گواهينامه ( مجوز ) کليد وجود خواهد داشت . دراين رابطه مي توان به اطلاعات متفاوتي نظير صاحب کليد ، تاريخ بانک ملت ايجاد و اعتبار کليد دست يافت . نحوه ايجاد و استفاده از کليد ها :• توليد يک کليد با استفاده از نرم افزارهائي نظير PGP اقتباس شده از کلمات Pretty Good Privacy )و يا GnuPG ( اقتباس شده از کلمات GNU Privacy Guard )
۳.از آهنگ پیشواز خود لذت ببرید!در بانک ملت صورت تمایل می توانید طی مدت ۳۰ روز آهنگ خریداری شده را به رایگان با آهنگ دیگری جایگزین کنید. برای آشنایی با نحوه جایگزینی به جدول های «عملیات پایه» در ادامه مراجعه کنید. برای مثال اگر مایل به جایگزینی آهنگ ۱۰۰۱۰۱ با ۱۰۰۱۰۲ باشید با شماره گیری دستور زیر این جایگزینی انجام می شود:۷۷۷*۶*۱۰۰۱۰۱*۱۰۰۱۰۲# [yes/OK]
۱۰۲۴/۱۲۸ ۱,۹۸۹,۰۰۰ بانک ملت
۱۶ مشاهده فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۳ *۱۴۰*۳*۴*۳# بانک ملت


3- دوباره دکمه ستاره * را فشار بانک ملت دهید.

۱۲ درخواست تنظیمات GPRS بانک ملت (اینترنت همراه) ۷۰۰-۳-۶ *۱۴۰*۳*۶#
بانک ملت
• غرامتاخیراً فریبی هوشمندانه بر پایه فریب نیجریه ایجاد شده است که در آن ای‌میلی برای شما ارسال می‌شود مبنی بر اینکه مبلغی برای دلجویی از قربانیان کلاهبرداری نیجریه در نظر گرفته شده بانک ملت است و شما یکی از قربانیان خوش‌شانس هستید. سپس کلاهبرداران برای ارسال غرامت، از شما درخواست 1000 دلار پول می‌کنند!

تا در آینده ای نزدیک شاهد اولین گوشی هوشمند منعطف دنیا از سوی سامسونگ موبایل باشیم. البته یکی از منابع آگاه اعلام کرده که این گجت جدید در ۶ ماهه اول سال ۲۰۱۳ وارد بازار خواهد شد.پس فعلا باید منتظر باشیم و ببینیم که سامسونگ برای تحکیم جایگاه خود در حوزه موبایل و تبلت چگونه بار دیگر دست به نوآوری خواهد زد. این گجت هنوز نیامده انتقاداتی تقریبا بی*اساس را نیز در پی داشته است. بعضی از کارشناسان می*گویند با توجه به هزینه*ای که یک صفحه نمایش منعطف به قیمت اصلی یک گجت خواهد افزود مطمئنا هیچ کس از این ایده استقبال نمی*کند. بانک ملت نظر شما در این رابطه چیست؟ برای مثال آیا حاضرید ۲۰۰ دلار بیشتر برای داشتن یک گوشی هوشمند منعطف خرج کنید؟!
بانک ملت


روش ۲ ـ تنظیم دستی:برای ساختن اشتراک بانک ملت GPRS برای استفاده از اینترنت ایرانسل
• از يك ويروس ياب استفاده كنيد. از سايتهاي غير مطمئن يا email هاي مشكوك فايلي Download نكنيد. حتي اگر يك ويروس بانک ملت ياب داريد خيلي مواظب باشيد زيرا ممكن است با ويروس جديدي مواجه شويد كه نرم افزار ضد ويروس شما نتواند آن را تشخيص دهد براي يك حفاظت خوب هميشه آنتي ويروس خود را up to date (به روز) نگه داريد.
مناطق تحت پوششمبین‌نت: مهم‌ترین فاکتوری که مبین نت به آن افتخار می‌کند و در تبلیغات خود بسیار از آن یاد می‌کند همین پوشش سراسری این اپراتور است که آن را از اپراتور رقیب یعنی ایرانسل متمایز می‌کند. همان طور که در بالا گفته شد مبین نت کل ایران را تحت پوشش قرار می‌دهد و تا به حال نیز به صورت گذرا این کار را انجام داده است اما یک مسئله وجود دارد و آن قوی بودن سیگنال‌ها (امواج) است که این مورد فقط در مرکز شهر‌ها به چشم می‌خورد و اگر شما کمی در حاشیه شهر باشید احتمالا جزو پوشش متوسط، ضعیف حساب می‌شوید. شما با مراجعه به سایت مبین نت می‌توانید مناطق تحت پوشش را با تفکیک شهر‌ها ببینید و پوشش بیرونی، داخلی و گوگل ارث را نیز مشاهده کنید و از وضعیت منطقه خود اگاه شوید، وجود نقشه گوگل ارث برای مشخص کردن منطقه تحت پوشش یک مزیت مبین نت بانک ملت به ایرانسل می‌باشد که شما در چند دقیقه می‌توانید از وضعیت شهر، خیابان و پوشش محل زندگی اقوام خود نیز آگاه شوید.
9- عدم وجود سيگنال مناسب آنتن در آن منطقه. No Network بانک ملت
د- شماره مورد نظر در شبكه موجود نمي‌باشد (اين پيام براي موقعيتي است كه شماره مورد نظر تخليه شده، يا هنوز داير نشده است و يا عميات DIVERT اشتباه صورت گرفته است). شايان توجه است، اين پيام زماني كه عمليات بانک ملت شماره‌گيري اشتباهاً صورت پذيرد نيز، شنيده خواهد شد (تعداد ارقام، كمتر يا بيشتر شماره‌گيري شده باشد). به عنوان مثال ******-0912 وایمکس چیست؟ امروزه فناوری اطلاعات به سرعت در حال گسترش است. تا چندی پیش اتصال به اینترنت به یکی از سه روش زیر محدود شده بود که هر کدام کاستی ها و مشکلاتی داشتند:
با توجه به رشد روز افزون کاربران سایبری و عدم شناسایی کاربران در این فضا و همچنین حرکت جهان به سمت استفاده فراگیر از تکنولوژی سایبر در کنار دیگر ویژگی¬های فضای سایبر، عملا زمینه تغییر رقابت¬های دو طرفه وحتی چند طرفه از زمین، هوا، دریا و حتی فضا، به سمت عرصه پنجم رقابت سوق پیدا می¬کند، لذا جنگ سایبری یا نبرد مجازی در این صورت اهمیت پیدا می¬کند.نمونه¬‌هایی از نگرانی و تلاش آمریکا برای بدست آوردن امنیت فضای سایبراگر چه ایالات متحده مبدع اولیه فضای اینترنت بوده است و هنوز جای این سوال باقی است که چرا ایالات متحده اقدام به گسترش اینترنت در عرصه جهانی کرده است، لکن با توجه به حجم گسترده داده در این فضا، به نظر می¬رسد ایالات متحده نیز یکی از طرف¬هایی باشد که در عرصه پنجم نبردها، ضربه پذیر و قابل نفوذ باشد و تا حدودی رصد و یا نظارت بر بانک ملت فضای سایبر از کنترل آمریکا خارج شده است.
اندازه‌گیری عناصر حسابداری یکی از عوامل بسیار مهم در روند تهیه صورت‌های مالی و گزارشگری اطلاعات مالی مطابق با فعالیت‌های اقتصادی و حسابداری سازمان صورت می‌پذیرد می‌باشد. عناصر صورت‌های مالی را می‌توان با ویژگی‌های مختلف اندازه‌گیری که مربوط به طبیعت از یک عنصر و هدف بانک ملت که بری این عنصر توسط سازمان متحمل شده است اندازه‌گیری کرد. قابلیت اطمینان و ارتباط از ویژگی‌های یک اندازه‌گیری می‌باشد. که به عنوان مهم‌ترین نکات کلیدی اندازه‌گیری دارایی، بدهی، حقوق صاحبان سهام و دیگر عناصر یک سازمان است. در ارتباط با بحران مالی اخیر و پس از رکود اقتصادی مربوطه بسیاری از نقطه‌نظرات و پرسش‌ها درخصوص سرزنش در ارتباط با ماهیت اندازه‌گیری ارزش منصفانه مطرح می‌گردد و حتی به نظر می‌رسد که در صورت‌های مالی قابل ارائه از طریق ارزش‌های منصفانه به عنوان راننده اصی این بحران شناسایی شده است. البته مخالفان متعددی در خلاف این نظریه هم وجود دارند که بدان خواهیم پرداخت و در اساس به برسی و به تصویر کشاندن نقاط قووت و ضعف بکارگیری و استفاده از ارزش منصفانه برای اهداف حسابداری خواهیم پرداخت.
بدست آوردن محل ارسال کننده ایمیل از طریق IP :بعد از اینکه شما IP ارسال کننده ایمیل را بدست آوردید کافیست این شماره IP را در سایت های GeoBytes IP Locator و یا IP2Location قرار دهید تا از موقعیت مکانی ارسال کننده ایمیل مطلع شوید . البته این دو سایت هر کدام بانک ملت دارای ویژگی های خاص خود می باشد ولی سایت GeoBytes IP Locator اطلاعات دقیق تری از موقعیت IP به شما می دهد و همچنین تشخیص می دهد که ارسال کننده ایمیل از پروکسی ( proxy ) یا نرم افزار های مخفی کننده IP استفاده کرده است یا نه ، که این مورد در برخی مواقع می تواند بسیار مفید باشد که با دانستن این موضوع و اینکه ارسال کننده نامه از پروکسی ( proxy ) استفاده کرده است می توان به امنیت نامه های ارسالی شک کرد . همچنین با ورود به سایت GeoBytes IP Locator این سایت IP و موقعیت مکانی شما را به خودتان نشان می دهد .
6. تبلیغ و ترویج بانک ملت مصرف موادمخدر، مواد روان گردان و سیگار( ماده 3 قانون جامع كنترل و مبارزه ملی با دخانیات 1385)

خرید شارژ ایرانس همراه اول تالیاخریدشارژبانک بانک ملت ملی. خرید شارژ بانک سپه. خرید کارت شارژ از بانک سپه. بانک سپه خرید شارژ. شارژ همراه اول، ایرانسل، تالیا بانک سپه. خرید شارژ919. خرید شارژ ایرانسل از بانک سپه.
512 دارم با سرعت 20 دان میکنهالبته ت قبل تابستان هم سرعتش 100 بانک ملت بود ولی جدیدا اشغال شده.می خوام ایرانسل سفارش بدم.ازمن به شما نصیحت سراغ مبین نت نرید

انواع مختلف گواهينامه بانک ملت ديجيتالي..................................................................7
يه عده ميگن پشتيباني نداره انتن نميده و اين حرفا خب شما چند كيلومتر از محدوده تحت پوشش دوري بعد خيال داره سرعت توپ بهش بده.من الان وايمكس ايرانسل دارم.دوستم هم مبين نت.خونمون جفت همه.من اصلا قطعي ندارم.سرعتم بالاست سرعت دانلودم هم خيلي خوبه.خيلي هم ارزونه.ترافيك هم خيلي كم مصرف ميشه.ولي دوستم كه مبين نت داره خيلي زياد ترافيكش ميره سرعتش از مال بانک ملت من پايين تره.طوري كه ديگه جمعش كرد.هر كي ميخواد بخره 100 درصد ايرانسل بخره.

تعرفه GPRS بطور کلی حجم داده ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، حدوداً به هر 1000 بایت یک کیلوبایت (KB) و به هر 1000 کیلوبایت یک مگابایت (MB) می گویند. شما به آسانی می توانید در هرلحظه هزینه های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد بایت هایی که ارسال یا دریافت کرده اید را در تعرفه ضرب کنید.لطفاً به خاطر داشته باشید که کارکرد دیتای شما شامل کلیه اطلاعاتی خواهد بود که توسط خود شما یا به صورت خودکار از گوشی، رایانه دستی یا لپ تاپ شما ارسال و یا دریافت بانک ملت می گردد.براي مشاهده تعرفه GPRS برای نخستین بار در ایران...
Authentication بدون رمزنگاري در روشي که مبتني بر رمزنگاري نيست، دو روش براي تشخيص هويت مخدوم وجود دارد. در هر دو روش مخدومِ متقاضي پيوستن به شبکه، درخواست ارسال هويت از سوي نقطه‌ي دسترسي را با پيامي حاوي يک SSID (Service Set Identifier) پاسخ مي‌دهد. در روش اول که به Open System Authentication موسوم است، يک SSID خالي نيز براي دريافت اجازه‌ي اتصال به شبکه کفايت مي‌کند. در واقع در اين روش تمامي مخدوم‌هايي که تقاضاي پيوستن به شبکه را به نقاط دسترسي ارسال مي‌کنند با پاسخ مثبت روبه‌رو مي‌شوند و تنها آدرس آن‌ها توسط نقطه‌ي دسترسي نگاه‌داري مي‌شود. به‌همين دليل به اين روش بانک ملت NULL Authentication نيز اطلاق مي‌شود.
6- سيم كارت سوخته بانک ملت است Card Rejectedخرید شارژ ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملت شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ ایرانسل شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل از بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک تجارت خرید شارژ همراه اول





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: